Меню
Зворотній дзвінок
Ім'я: *
Телефон: *
* — Поля, обов'язкові для заповнення

Зателефонувати

Інтернет магазин

  (063) 727 60 73

  (067) 411 45 50

  (066) 254 00 41


Фабрика (офіс)

  (0412) 25 72 22


Фурнітура

  (063) 974 27 13

  (098) 519 11 82


Порізка та плитні матеріали

  (063) 974 27 31

  (098) 517 23 42

Доставка та оплата

Способи доставки

Якщо у вас немає можливості забрати ваш товар з нашого складу, ви можете вибрати послугу доставку кур'єрською службою.

Адресная доставка або доставка на склад у вашому місті:

Ми працюємо з кур'єрськими службами доставки "Делівері" і "Нова пошта".

Всі послуги з доставки товару оплачуються одержувачем при отриманні товару згідно з тарифами встановлених службами доставки "Делівері" і "Нова пошта"!

Вартість доставки Ви можете прорахувати на сайтах компаній "Делівері" і "Нова пошта".

Вартість доставки залежить від суми (в разі використання послуги накладний платіж, тільки через "Нова пошта"), кількості, габаритних розмірів і упаковки товару.

Товар транспортується тільки в розібраному вигляді!

Самовивіз:

При необхідності, ви можете самі забрати ваш товар з нашого складу. Для цього в телефонній розмові з менеджером повідомте, що бажаєте скористатися безкоштовною послугою самовивозу. 

Адреса нашого складу: Україна, Житомирська область, м. Житомир, проспект Незалежності (вул. Ватутіна), 13. Меблева фабрика "ЛУЧ".

Як проїхати?

  • з автовокзалу виїхати на проспект Незалежності (вул. Ватутіна) і слідувати 3.1 км. до перехрестя з вул. Покровська (Щорса), по праву сторону буде видно фасадна будівля фабрики.
  • з мк-району Богунии досить їхати прямо по просп. Миру, на розв'язці їхати прямо по проспекту Незалежності (вул. Ватутіна). В цьому випадку, фабрика буде по ліву сторону.
  • виїжджаючи з центру, найбільш оптимальним шляхом буде виїзд на вул. Київську потім на вул. Покровська (Щорса), по якій слідувати 4 км. до проспекту Незалежності (вул. Ватутіна), а далі по ліву сторону буде видно фасад фабрики. 
  • Час роботи складу: з 9:00 до 18:00

Гарантія на корпусні меблі МФ «Луч»

Гарантійне обслуговування корпусних меблів здійснюється згідно з вимогами та строками, визначеними Законом України «Про захист прав споживачів». Гарантійний строк обчислюється з дня передачі (доставки) меблів клієнту. Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін або повернення товару (корпусних меблів) проводиться якщо він не використовувався, не був у зібраному вигляді (монтажі) і якщо збережено його товарний вигляд, цілісність упаковки.
Якість товару відповідає стандартам і перевіряється при отриманні Покупцем товару в присутності ПРОДАВЦЯ або транспортної компанії, що доставила меблі.
Схема роботи: При виникненні претензій до якості меблів у клієнта, необхідно оформити бланк рекламації/претензії у вільній формі і передати його в офіс, в якому була оформлена купівля товару. Якщо є можливість, сфотографувати причину рекламації на цифровий фотоапарат, і відправити на електронну адресу з повною інформацією про покупку (місто, ПІБ покупця, назва моделі, і т.д.)

Умови гарантії:
1. Термін гарантії на вироби - 24 місяців з дня виготовлення. Гарантійний термін починається з моменту доставки виробу клієнту додому.
2. Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробів. Термін гарантій в такому випадку продовжується на час перебування виробу в ремонті.
3. У разі придбання дисконтних меблів - претензії про якість і зовнішній вигляд не приймаються.
4. Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну і виникли з вини Фабрики, будуть безкоштовно усунені Сервісним Центром Фабрики.
5. Претензії по зовнішньому вигляду виробу, некомплект, а також невідповідності замовлення приймаються тільки при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються тільки за рахунок покупця.

Характер дефекту визначає експерт підприємства, який складає при огляді меблів акт експертизи, про що повідомляє покупцеві.

Гарантійне обслуговування не проводиться якщо:
1. Закінчення гарантійного терміну.
2. Невиконання умов експлуатації, при експлуатації меблів в сирих приміщеннях.
3. Наявність на виробі механічних пошкоджень (удар, подряпина, чистка кислотними продуктами або абразивними засобами, взаємодія з вологою і т.д.)
4. Перевищення допустимих навантажень на механізми трансформації.
5. Нанесення шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасний випадок, використання неякісних засобів по догляду за меблями і т.д.).
6. Нанесення шкоди виробу в результаті умисних або помилкових дій споживача.
7. Нанесення шкоди виробу, викликаного попаданням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д.
8. Наявності слідів стороннього втручання у виріб або ремонт виробу самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Фабрикою.
9. Нанесення шкоди виробу в результаті внесення змін до його конструкції.
10. Використання виробу у виробничих цілях.
11. Збиток, який виник з вини третього боку (служби доставки, кур'єра, збирача меблів не уповноваженого Фабрикою) Продавцем не компенсуються.
У цих випадках сервісне обслуговування проводиться за рахунок покупця за розцінками виробника.

Дефектами меблів не є:
1. Незначні відмінності у відтінках і фактурі облицювальних тканин і шкіри та інших можливих матеріалів.
2. Незначні відмінності у відтінках кольору і відміну малюнка покриття (декору).
3. Легкі складки на облицювальній матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникаючі після легкого розгладження рукою.
4. Граничні відхилення від габаритних розмірів виробів не повинні перевищувати ± 5 мм. Для меблів, габаритні розміри якої визначаються розмірами м'якого елемента (крім стільців та матраців), граничні відхилення від габаритних розмірів не повинні перевищувати ± 20 мм. Для стільців і матраців ці граничні відхилення не повинні перевищувати ± 10 мм. (Згідно з ГОСТ 19917-93).

Претензії по забрудненню виробів, що виникли в процесі експлуатації меблів, не приймаються!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Способи оплати 

Для вашого комфорту ми пропонуємо кілька способів оплати. Який найбільш прийнятний для Вас?

Оплата в терміналі самообслуговування ПриватБанку - рекомендуємо!

Після оформлення замовлення, ви отримаєте необхідні реквізити для оплати, які вибираються в терміналі самообслуговування. У призначенні платежу вкажіть за що оплата і свої дані.

 

Оплата через інтернет-банкінг Приват24 - рекомендуємо!

В інтернет-банкінгу введіть номер рахунку, перевірте отримані реквізити з тими, що висвітилися на екрані, потім вкажіть суму, призначення платежу і свої дані.

 

Готівкою в офісі або кредитною картковою (VISA, MasterCard)

Ви оплачуєте готівкою безпосередньо у нас в офісі. Вносите 100% передоплати.

 

Оплата за рахунком 

Для вас буде сформований рахунок з реквізитами на оплату. З таким рахунком ви приходите в відділення банку і проводите 100% перерахування за вказаними даними. Обов'язково заберіть документ, який підтверджує вашу оплату.

 

Накладний платіж

Оплата виконується при отриманні товару. При виборі накладного платежу, Вам необхідно внести передоплату в розмірі 30%. У цьому випадку оплата за доставку за рахунок одержувача. Доставка тільки кур'єрською службою Нова Пошта.

Подзвонити
Зворотній дзвінок